Michal Kuklík

Ing. arch. Michal Kuklík, od března 1989 nezaměstnaný, nemajetný, v hmotné nouzi. Mé oblíbené rčení: „Už je pozdě. Je tu tma.“ Down-and-outer. But sometimes "The evening's the best part of the day."
Profil č. 2 pro besedníky, které profil č. 1 nesnesitelně dráždí: Jsem těšce pracující popelář, vdovec, milovník psů a praktikující katolík. Jsem pohodář veselé družné povahy. Rád si přečtu dobrou knihu. Píšu o všem, co mně zajímá. Vyznávam zdraví rozum.

Michal Kuklík

Bolševická morálka

Stalo se to před více lety, ale zlé skutky nesmějí být zapomenuty. Tím spíš, když nebyly odčiněny — ač lehko mohly být.

20.12.2015 v 9:17 | Karma: 28,60 | Přečteno: 972x | Diskuse| Ekonomika

Michal Kuklík

K něcismu honorárního imáma

Obětoval jsem 16 korun, které stejně nemám komu protelefónovat, abych si mohl přečíst nejnovější kousek propagandy něcisty Tomáše Halíka.

5.10.2015 v 19:27 | Karma: 28,04 | Přečteno: 1092x | Diskuse| Politika

Michal Kuklík

i'm lovin' it

Jak chudý stařec jednou okusil burgra z McDonald's. Odpudivý prožitek. Kdo by takovou nicotnost čet.

22.9.2015 v 9:17 | Karma: 15,02 | Přečteno: 337x | Diskuse| Ostatní

Michal Kuklík

Květ choromyslu

Koho to tu má bavit? Nikoho. Kritika Jana Čulíka má smysl v jeho rodných Britských listech. Ale ty mě už spoustu let bojkotují. Není divu.

5.6.2015 v 10:17 | Karma: 14,17 | Přečteno: 322x | Diskuse| Ostatní

Michal Kuklík

Obrana hejlů před Rádiem Jerevan

Jsem posedlý Karlem Dolejším z Britských listů? Je nejpitomější ze zakuklených propagandistů USA, průkopníků války USA proti Rusku, — a to mě přitahuje jak lampa můru.

19.2.2015 v 18:57 | Karma: 21,88 | Přečteno: 878x | Diskuse| Ostatní

Michal Kuklík

Co mě zarazilo jak špunt do flašky

Radní České televize, gastronomický expert Michal Jankovec se v Radě České telky ve středu 4. února 2015 proslovil —

9.2.2015 v 18:33 | Karma: 26,22 | Přečteno: 1345x | Diskuse| Politika

Michal Kuklík

Z pravicového propagandisty ideologem Hnutí

Jen sedím doma za pecí — proto nic nevím o světě. Musím se ukájet tím, že rozebírám texty těch, kteří svět hluboce proznali. Hloupost mě přitahuje jak kravinec mouchu.

30.1.2015 v 9:23 | Karma: 11,28 | Přečteno: 806x | Diskuse| Politika

Michal Kuklík

Znepokojivá beseda, frk a dvě poznámky

Nechoď, vole, s intelektuálkou na led, utře ti hubu. Dál o top, Ukrajině a Burešovi.

25.12.2014 v 9:06 | Karma: 6,64 | Přečteno: 887x | Diskuse| Osobní

Michal Kuklík

Varování před Vladimírem Páralem

Chci odradit potenciální oběti od koupě jeho snad už poslední knihy. Uvěříte mi?

10.5.2014 v 9:06 | Karma: 14,78 | Přečteno: 1437x | Diskuse| Poezie a próza

Michal Kuklík

Nebezpečný pracovník

Nebaví mě opakovaně se strefovat do Babiše, ale sugesce mi nedá. Andrej Babiš ve čtvrtek 27. března 2014 zářil v telce v Interview Daniely Drtinové —

28.3.2014 v 19:05 | Karma: 15,77 | Přečteno: 1173x | Diskuse| Politika

Michal Kuklík

Vzteklé plivance rasisty Čulíka

Nabídl jsem tento skromný text Britským listům, neboť jen tam má smysl — ať tamní obecenstvo vidí, jakou otrávenou krmí se krmí. Jaký div, že text byl mlčky odmítnut. Dám Janu Čulíkovi ochutnat jeho vlastní medicíny.

4.8.2013 v 15:15 | Karma: 24,08 | Přečteno: 1319x | Diskuse| Ostatní

Michal Kuklík

Státotvorná brzda

Dědoušek Klaus, puzen neklidnou dobou, se opět proslovil v novinách. A já se zase jak sup vrhnul na tu mršinu.

1.4.2012 v 12:32 | Karma: 24,50 | Přečteno: 1277x | Diskuse| Politika

Michal Kuklík

Nicotná zpráva o nicotném sporu

Mé myšlení je schizoidní — příliš křehké a přesné pro všední den, pro svár s humanistou, jehož líné myšlení všechno míchá a splétá. Žalobníček žaluje, po nose si maluje. Kdo to čte, je vůl.

2.1.2012 v 12:13 | Karma: 5,77 | Přečteno: 826x | Diskuse| Poezie a próza

Michal Kuklík

Mudřec dobrý tak leda do novin

Má smysl kritizovat internetové Britské listy mimo ně? Má, když kritika poučuje, jak se bránit špatnému psaní.

19.5.2010 v 11:00 | Karma: 6,25 | Přečteno: 946x | Diskuse| Média

Michal Kuklík

Duchovní delimitace

Doufám, že text není tak prostoduchý, jak se tváří být. Vypráví lidovou řečí o logice skryté v bohatství slov o propozičních postojích. Jsou v něm příklady zneužití řeči. Bere vítr z plachet stranickým politikům a bludařům – představuje se obrana proti jejich tlachům o “zdravém rozumu”, “logice”, ... Probírá se také víra zbožných lidí. Tuším, že tento text se nečte tak lehce jako nějaká lokální drobnička o premiérovi Topolánkovi, který většinou neví, co mele. Chce to trochu trpělivosti a uklidnění –

15.5.2010 v 12:00 | Karma: 6,22 | Přečteno: 875x | Diskuse| Kultura

Michal Kuklík

Heidegger hadr

Zelenkova noticka mě tak dlouho dráždila co příklad špatné, nepochopitelné prózy, až jsem se ujal úkolu tento tlach popsat a komentovat. Míním, že se nikdy neměl v Britských listech objevit. Avšak šťastný majitel listu Jan Čulík mi v mailu napsal “konečné slovo za touto ‚kauzou‘ udělal velmi přesvědčivě pár slovy Lukáš Zelenka”. Riskuji. Co když jdu na trh se svou tupostí?

13.5.2010 v 11:00 | Karma: 5,45 | Přečteno: 845x | Diskuse| Média

Michal Kuklík

Beseda o herci Mádlovi s redaktorem Břitkých listů

Sotva se někdo podiví tomu, že redakce Britských listů odmítla zveřejnit dále předvedenou kritiku. Mrzí mě to, protože bych byl býval rád, kdyby si obecenstvo Britských listů přečetlo, čím se krmí. A jestli přežvykuje neodporujíc, je tak "inteligentní", jak se tím Britské listy v reklamě chlubí? Druhá kritika ze tří. Pak o Ivanu O. Štampachovi, Bohu a jiném.

11.5.2010 v 11:00 | Karma: 12,34 | Přečteno: 3022x | Diskuse| Média

Michal Kuklík

Krasomluva Krasomysla Čulíka a jeho fámula

Předvedu textovou kritiku dvou nedávných drobniček v Britských listech, a  to šéfredaktora Jana Čulíka a renomovaného dopisovatele listu Borise Cveka, kterou Britské listy odmítly zveřejnit.

10.5.2010 v 0:44 | Karma: 7,51 | Přečteno: 1053x | Diskuse| Média