Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to psané podle zakázky - tedy podle toho, co na to divák.. Takže je to o statistice sledovanosti - jak se hýbe graf, tak se podle toho modeluje příběh.. nakonec proč ne, dělá se to tak dnes snad všude..

Když se na to nebude nikdo dívat, tak to utnou. Neutnuli - tedy to má zřejmě své diváky.. odběratele.. vyhovuje jim to. A nebude jich málo podle těch let, co to vysílají.

A ostatní třeba píší udivené blogy. Zkuste přepnout kanál... všichni nemohou být stejní - nakonec kdyby byli, byla by na tom světě nuda..

0 0
možnosti
MK

Jó "Zahrada v růžové ordinaci", vidím tak asi každý 50tý díl a to ne celý, jediné, co si pamatuji je to, že původně z gynekologie, které šéfoval tehdy ještě štramák Rychlý, se z toho stala  chirurgie a ze štramáka Rychlého, který oplešatěl a zpupkovatěl,  je pořád, ale už poněkud odšoupnutý gynekolog. Akorát nevím, zda jsem měl tu smůlu nebo štěstí, ale i tento seriál byl protchnut  dobroserskou politickou ideologií, kdy V. Jeníková adoptovala nějakého černouška na dálku a   I. Huttnerová s nějakým,  mně neznámým hercem, ošetřují bezďáky. Akorát nevím, zda jsem měl kliku nebo smůlu, že jsem tyto "dojemné scény" viděl. Tak mi ta ordinace trochu připomíná "Bevery kopečky", kde jsem viděl asi každý 100 díl v pětiminutové ukázce, neb tam taky chodí každý s každým. Herci, známí i ti méně známí, se tam střídají jak u někoho ponožky či podvlíkačky. No a pokud 49 dílů nevidíte, tak se na ten padesátý s chutí alespoň na 10 minut podívejte. O nic jste určitě nepřišli. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Po pozorném přečtení tohoto textu jsem nabyl dojmu, že autoři tohoto slavného sitcomu čerpali inspiraci v Cimrmanově slavné sedmihodinové operetní fresce Proso.

2 0
možnosti
BM

Ale ten Vítr z hor stále nepřichází......;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
Ing. arch. Michal Kuklík, od března 1989 nezaměstnaný, nemajetný, v hmotné nouzi. Mé oblíbené rčení: „Už je pozdě. Je tu tma.“ Down-and-outer. But sometimes "The evening's the best part of the day."
Profil č. 2 pro besedníky, které profil č. 1 nesnesitelně dráždí: Jsem těšce pracující popelář, vdovec, milovník psů a praktikující katolík. Jsem pohodář veselé družné povahy. Rád si přečtu dobrou knihu. Píšu o všem, co mně zajímá. Vyznávam zdraví rozum.