Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J35i14ř70í 97N15o49s60e85k

7. 9. 2015 15:10

Mluvíte mi z duše. Čulík si vyskakuje, jsa schován v závětří, ale věřím, že na něho dojde (nejsem dobrý a sluníčkový).

Ale pravda je taková, že stejně naštvaných je nás hodně. Třeba se s tím ještě dá něco udělat. Prozatím by neškodily předčasné volby.

0 0
možnosti

J93a54n 85R10á82ž

7. 9. 2015 14:30

Z textu Vašeho příspěvku je cítit, jak jste naštvaný. A vůbec se Vám nedivím, i když z mnoha slovy Vašeho textu nesouhlasím.

Bojím se, že díky zcela chybné politice, zejména Berlína a Bruselu, bude počet stejně naštvaných lidí stoupat geometrickou řadou. A otevře se tak cesta k moci novým vůdcům, kteří si už nebudou dávat pozor co řeknou, jako to zatím lze pozorovat např. u Marine LePen ve Francii nebo Wilderse v Holandsku, ale rovnou vytyčí program činů, které budou reflektovat všechno, co Vás tak štve.

Bojím se, že ignorování příčin, proč roste počet příznivců radikálních politiků ze strany politického mainstreamu způsobí, že i umírněné, kterým už se taky hýbe žluč jako jsem já, získají na svou stranu, neb jiná cesta k záchraně naší civilizace, než je vláda nebojící se rázných činů, nebude možná!

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
Ing. arch. Michal Kuklík, od března 1989 nezaměstnaný, nemajetný, v hmotné nouzi. Mé oblíbené rčení: „Už je pozdě. Je tu tma.“ Down-and-outer. But sometimes "The evening's the best part of the day."
Profil č. 2 pro besedníky, které profil č. 1 nesnesitelně dráždí: Jsem těšce pracující popelář, vdovec, milovník psů a praktikující katolík. Jsem pohodář veselé družné povahy. Rád si přečtu dobrou knihu. Píšu o všem, co mně zajímá. Vyznávam zdraví rozum.